CML AUTOMATION Palvelut

Kunnossapito, koulutus ja tekninen tuki

Luotettavaa palvelua ja kumppanuutta

Asiantuntijapalvelumme kattavat kaiken asennuksesta koulutukseen ja huollosta varaosapalveluun. Asiakkaanamme voit vapaasti keskittyä omaan työhösi – me huolehdimme siitä, että laitteistosi pysyy käyttökunnossa.

 

  • Laite- ja ohjelmistoasennukset
  • Järjestelmämuutokset
  • Tekninen tuki – tarvittaessa myös 24/7
  • Ennakkohuollot
  • Korjaushuollot
  • Varaosat
  • Tuki- ja ylläpitosopimukset
  • Koulutuspalvelut

HUOLTO- JA VARAOSAPALVELUT Tarjontaamme kuuluvat sekä järjestelmien korjaus- ja ennakkohuollot, että yksittäiset varaosat ja varaosapaketit.

TEKNINEN TUKI Tekninen tukemme on käytettävissä, aina kun tilanne sitä vaatii – tarvittaessa myös ympäri vuorokauden.

PALVELUSOPIMUKSET Huolto- ja tukisopimuksilla sovitaan säännöllisten huoltojen aikataulut, asiakastuen saatavuus sekä vasteajat.

KOULUTUSPALVELUT Käyttökoulutus asennuksen yhteydessä perehdyttää käyttäjät järjestelmän toimintaan ja huoltokoulutuksilla tuetaan järjestelmien kunnossapitotoimia.

Table Of Content

Palvelut

HUOLTO- JA KUNNOSSAPITOPALVELUT

Sekä ennakkohuollot että korjaushuollot hoituvat ammattitaitoisesti henkilökuntamme ja yhteistyöverkostomme toimesta. Hankintakanavamme mahdollistavat apumme äkillisissä tilanteissa, ja kauttamme on saatavilla sekä yksittäiset varaosat että järjestelmille räätälöidyt varaosapaketit.

TEKNINEN TUKI

Tekninen tukemme on käytettävissä, aina kun tilanne sitä vaatii – tarvittaessa myös ympäri vuorokauden. Teknisen tuen henkilökunta on joukko kokeneita ammattilaisia, jotka kartoittavat ongelmat ja auttavat joko puhelimitse tai etäyhteyden välityksellä. Jos huoltokäynti on tarpeen, välitetään tarvittavat tiedot eteenpäin ja huoltotiimi tilataan paikalle. Ylläpito- ja tukisopimuksella varmistetaan, että ongelmatilanteet hoidetaan aina sovitun vastejan sisällä.

l

HUOLTO-, TUKI- JA YLLÄPITOSOPIMUKSET

l

Ennakkohuoltosopimuksella varmistetaan, että laitteisto tulee huollettua juuri oikeaan aikaan ja vähennetään näin mahdollisia yllättäviä korjauskustannuksia tulevaisuudessa. Tukipalvelusopimuksella puolestaan määritellään mm. teknisen tuen saatavuus – tarvittaessa 24/7 – sekä sovitaan vasteajoista ongelmatilanteissa.

KOULUTUSPALVELUT

Uuden asennuksen yhteydessä järjestetään kattava käyttökoulutus, jossa käyttäjät perehdytetään järjestelmien oikeanlaiseen käyttöön. Käyttäjäkoulutusta on mahdollisuus järjestää myös aina tarvittaessa, esimerkiksi uuden henkilökunnan perehdyttämisen yhteydessä. Huoltokoulutusten avulla puolestaan varmistetaan, että olennaiset laitteiston kunnossapitoon liittyvät seikat ovat ovat myös asiakkaan oman henkilöstön tiedossa.

Kysy lisää

Tiedusteluja palveluistamme voi lähettää tällä lomakkeella. Emme lähetä mainoskirjeitä, etkä myöskään liity millekään postituslistalle. Otamme yhteyttä ainoastaan yhteydenottoa pyydettäessä.

Yhteydenottopyyntö

Tietosuoja

15 + 10 =

Ota yhteyttä

Lisätietoja palveluistamme saa soittamalla numeroon +358 (0)29 1570 100 tai lähettämällä tiedustelun yllä olevalla lomakkeella.

MODERNISOINNEILLA VANHAT JÄRJESTELMÄT NYKYAIKAISIKSI JA TOIMINTAVARMOIKSI

Lue lisää FMS järjestelmien ja automaattivarastojen modernisointiratkaisuistamme!